Termeni de utilizare
Datele Vanzatorului:
ENDOSTYLE SRL, Str. Gr.Procopiu Nr.46, Bl. G3 , Ap. 3, Jud. Valcea , Ramnicu Valcea.
Depozit: Jud. Cluj, Localitatea Floresti, str. Florilor nr.324B.
CUI-RO36765411, Nr. la Registrul Comertului J: 2016000845381
Adrese e-mail: contact@asada.ro
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. ENDOSTYLE SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Tudor Radu, tudor93radu@gmail.com. Veti primi un raspuns in cel mult 48h lucratoare.
Acest contract de vanzare intre Client si Vanzator creeaza drepturi si obligatii reciproce in sarcina ambelor parti.
Datele dumneavoastra personale vor fi folosite conform cu politica de confidentialitate.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
-
OUG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
-
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
-
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
-
Legea 365/2002 privind comertul electronic
ENDOSTYLE SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul Asada.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului Asada.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea ENDOSTYLE SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul ENDOSTYLE SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Produsele prezentate pe Asada.ro sunt produse si comercializare de ENDOSTYLE SRL. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
PROMOTII SI CONCURSURI
Vanzatorul isi stabilieste singur regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Vanzatorul nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o poate intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.
MINORI
Vanzatorul nu vinde minorilor. Daca sunteti minor si accesati site-ul si doriti achizitionarea unor produse, rugati parintii sau tutorele legal sa confirme comanda. Atentie, in cazul unor comenzi trimise de catre minori, parintii vor fi responsabili pentru acceptarea comenzii !!!
GRESELI DE TIPARIRE
In cazul unor greseli de tiparire a pretului sau de detalii tehnice, Vanzatorul se obliga sa anunte Clientul care a comandat produsul in cel mai scurt timp si sa restituie acestuia banii in cazul in care nu s-a efectuat livrarea. In cazul in care livrarea a fost facuta si Clientul doreste returnarea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala Vanzatorului si de asemenea va fi restituita contravaloarea produsului.
CONFIRMAREA COMENZII-INCHEIEREA CONTRACTULUI
Confirmarea comenzii de catre Client reprezinta implicit si acceptarea conditiilor si termenelor din contractul de vanzare cumparare. Data contractului este data confirmarii comenzii iar produsele trec in proprietatea Clientului in momentul platii integrale a comenzii.
PROCEDURA DE COMANDA
Toate produsele ce se doresc a fi achizitionate se vor pune in cos.
La terminarea comandarii tuturor produselor dorite se finalizeaza comanda, se introduc datele personale si se confirma prin:
- Email de confirmare: dupa trimiterea comenzii Clientul va primi un email de confirmare cu produsele comandate si datele sale.
- Contact telefonic: Clientul poate fi contactat telefonic de catre un operator al Vanzatorului pentru a stabili impreuna detalii legate de plata si livrare.
PLATA
Plata se realizeaza astfel:
1. Pentru Persoane fizice: plata se face in conturile firmei Vanzatorului prin OP sau plata prin card sau ramburs la primirea produselor
2. Pentru Persoane juridice plata se face in numerar (cash) in momentul livrarii sau cu ordin de plata.
LIVRAREA: MODALITATI SI TAXE
Politica de livrare
1. Termenele de livrare și sărbătorile legale;
Termenul de livrare afișat pe site poate suferi modificări în cazul sărbătorilor legale.
2. Procesarea comenzilor și expedierea;
• Comenzile acceptate și pregătite pentru expediere sunt predate curierului între orele 16:00 și 18:00 în zilele lucrătoare.
• În zilele nelucrătoare, nu se fac expedieri.
• Termenul general de livrare estimat de curier, de aproximativ 48 de ore, începe să fie calculat din momentul preluării coletului de către curier din depozitul nostru.
3. Comenzi plasate în afara programului;
• Comenzile efectuate în zilele nelucrătoare sau după ora 15:00 în zilele lucrătoare vor fi procesate și expediate în următoarea zi lucrătoare.
4. Precizări privind termenele de livrare;
• Termenele de livrare afișate pe site sunt estimative și nu reprezintă un angajament contractual.
• Termenul maxim asumat de livrare este de 10 zile lucrătoare. În cazul în care comanda nu este confirmată și livrată în acest interval, indiferent de cauză (lipsa produsului sau întârzieri de curierat), suma achitată de client va fi restituită integral.
5. Acordul cumpărătorului
Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul confirmă că este de acord cu prețurile, costurile de expediție și termenii de livrare estimați.
Politica de transport
1. Transport gratuit
Pentru comenzile de peste 200 de lei (cu TVA), transportul este gratuit în zonele acoperite de firma de curierat.
2. Costuri de transport
Pentru comenzile sub 200 de lei sau cele care depășesc aria de acoperire a curierului, se aplică următoarele tarife:
• 27,00 lei – Livrare prin Curier cu plata ramburs (cash la livrare).
• 20,00 lei – Livrare prin Curier cu plata online (card).
• 15,00 lei – Livrare loker cu plata online (card).
• 20,00 lei – Livrare loker cu plata (card).
3. Comenzi în afara ariei de acoperire;
Pentru livrările în afara ariei standard de acoperire a curierului, tarifele de transport pot varia. Costurile exacte vor fi comunicate în funcție de adresa de livrare.
RETURNAREA SAU REFUZAREA MARFII
Vanzatorul garanteaza ca produsul primit corespunde caracteristicilor. Puteti solicita detalii suplimentare inainte de comanda.
-
Returnarea sau refuzarea mărfii reprezintă un proces prin care consumatorul poate solicita restituirea contravalorii produselor achiziționate sau înlocuirea acestora, în conformitate cu legislația aplicabilă și politicile comerciale ale vânzătorului. Acest drept poate fi exercitat în următoarele situații:
1. Produsul nu corespunde specificațiilor sau descrierii – Consumatorul are dreptul de a refuza mărfurile care nu respectă caracteristicile declarate, solicitând fie remedierea neconformității, fie returnarea contravalorii.
2. Defecțiuni de fabricație – În cazul în care produsul prezintă defecte de fabricație cumpărătorul poate opta pentru returnare, înlocuire sau reparare, fără costuri suplimentare.
3. Refuzul de primire a produsului la livrare – Dacă marfa livrată nu este conformă cu comanda sau prezintă probleme vizibile, consumatorul poate refuza recepția acesteia, notificând vânzătorul în termenul prevăzut.
4. Returnarea produselor neridicate din punctele de livrare sau refuzate (curier sau easybox)
– În cazul în care produsul nu este ridicat de către cumpărător în termenul stabilit sau în situația în care produsul este refuzat la livrare, costurile aferente transportului tur-retur, precum și eventualele cheltuieli generate de procesarea comenzii, vor fi deduse din suma rambursată. Aceste deduceri vor include toate cheltuielile suplimentare legate de manipularea și restituirea produselor, conform termenilor și condițiilor stabilite de vânzător.
În toate cazurile, returnarea produselor este condiționată de respectarea termenilor și condițiilor comerciale, precum și a legislației relevante (de exemplu, Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor). Produsele trebuie returnate în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele de însoțire.
Costurile de transport aferente returului sunt suportate de către cumpărător, cu excepția situațiilor în care vânzătorul este responsabil pentru neconformitatea produselor.
1.DENUNTAREA UNILATERALA A CONTRACTULUI (RENUNTAREA LA CUMPARARE)
Conform legislatiei in vigoare, si anume a OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar consumatorilor persoane fizice, numite in continuare cumparator. Produsele achizitionate de persoanele juridice nu pot face obiectul renuntarii la cumparare.
In termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. In cazul in care in termenul de 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, acesta din urma nu returneaza produsul, denuntarea unilaterala a contractului nu va opera.
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
ENDOSTYLE SRL (proprietar magazine online / site Asada.ro) – numita in continuare vânzător - nu poate fi făcută răspunzătoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului trimis.
Costul transportului produselor returnate revine in totalitate cumpărătorului. Produsele trebuie sa fie returnate prin intermediul unui serviciu de curierat rapid, solicitat de catre cumparator, exclus serviciul Postal cu ridicarea de la posta a coletului de catre vanzator.
Restituirea contravalorii produsului in contul bancar al consumatorului se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data primirii produsului de către vânzător si a verificării produsului.
Pentru comenzile achitate dintr-un cont bancar, restituirea contravalorii produsului se face in același cont din care s-a efectuat plata. Aceasta clauza se aplica conform OUG nr. 34/2014, pentru achizitia de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in art. 2, punctul 7.
Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Conditii generale de retur:
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile, etichetele si documentele care l-au insotit.
- Se poate aplica returnarea produsului cu valoare diminuata daca produsul este returnat folosit si vanzatorul poate solicita plata valorii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial, daca acest lucru este posibil. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului, iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat. Returul va fi efectuat doar daca se accepta plata de catre cumparator a valorii diminuarii produsului pentru aducerea la starea initiala sau pentru acoperirea diferentei de vanzare a produsului ca second hand.
- In cazul produselor originale, sigilate, conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in ceea ce priveste comertul la distanta (art 14, alin 3), in cazul in care consumatorul opteaza pentru returnarea produsului, acesta este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Astfel, in cazul distrugerii ambalujului acestor produse, societatea noastra nu mai poate comercializa aceste produse ca fiind noi, motiv pentru care ne rezervam dreptul de a retine 20% din valoarea produsului in cauza, cu titlu de pierdere rezultata din deprecierea bunului.
- In cazul in care produsul returnat a fost achizitionat intr-o perioada promotionala insotit de alt produs cadou, se returneaza si cadoul aferent produsului de baza, care face obiectul returului. Daca acel cadou nu s-a returnat, se va diminua valoarea produsului cu valoarea cadoului, ce va fi comunicata in prealabil cumparatorului.
- In cazul in care produsul returnat a fost achizitionat intr-o perioada insotit de cupon valoric cadou, iar valoarea cuponului a fost transformata in discount sau consumata la o alta comanda ulterioara, valoarea cuponului consumat se va retine cumparatorului din valoarea produsului returnat.
- Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
-
În situația în care produsul returnat este funcțional și conform specificațiilor, iar returul respectă condițiile prevăzute, toate costurile generate de procesarea acestuia vor fi suportate de către cumpărător.
Valoarea rambursată va fi redusă corespunzător, incluzând atât cheltuielile de transport aferente ambelor sensuri (de la cumpărător la vânzător și retur), cât și eventualele costuri suplimentare asociate procesării rambursării.
PRODUSE SI SERVICII EXCLUSE, FARA DREPT DE RETURNARE
Conform art. 16 din O.U.G. 34/2014, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate, cutia este nedeschisa sau cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
- Produse ce au suferit modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, etc.
- Produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si produsele care prin natura lor, nu pot fi returnate.
- Produsele consumabile (acumulatori, baterii, becuri, cartuse imprimanta, lampi, carduri de memorie, etc) sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Acestea se pot returna doar daca sunt sigilate.
- Produse de intretinere si cosmetica auto desigilate / folosite.
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in-ear” - care se introduc in ureche).
- Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
- Servicii comandate special de catre client, derulate sau in curs de derulare
2. RETURUL IN CAZUL PRODUSELOR NEFUNCTIONALE SAU LIVRATE GRESIT
Returul poate fi solicitat atat de catre persoane fizice cat si de catre persoane juridice daca produsul livrat este nefunctional sau a fost livrat gresit. In acest caz costul transportului va fi suportat de catre vanzator.
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie (produse DOA)
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional nou, dupa constatarea in service a defectiunii, in limita stocului disponibil si intr-o perioada de timp rezonabila.
In acest caz vanzatorul trimite curierul la adresa indicata de cumparator, preia coletul pe cheltuiala lui si il va trimite in service pentru constatarea defectiunii de fabricatie semnalate de catre cumparator .
In cazul constatarii defectului, fie compania va inlocui produsul CU UN PRODUS NOU, fie va returna cumparatorului integral valoarea platita, in functie de optiunea acestuia si de disponibilitatea in stoc a produsului. In cazul in care produsul nu este prezentat in ambalajul original, produsul nu va putea fi inlocuit, ci va fi trimis in service.
Atentie !!! In cazul in care rezolutia service-ului este ca defectiunea produsului se datoreaza utilizarii gresite, neconforme, a produsului, exclusiv din culpa cumparatorului, acesta fie plateste costurile de constatare service si transport tur-retur si primeste produsul defect sau i se transmite costul reparatiei pe care il va achita impreuna cu costul de expediere al produsului catre vanzator si retur, catre comparator.
- Produse livrate gresit: in cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Si in acest caz vanzatorul trimite curierul la adresa indicata de cumparator, ridica coletul pe cheltuiala lui si, in cazul constatarii livrarii gresite, fie va inlocui produsul si il va livra gratuit cumparatorului, fie va returna cumparatorului integral valoarea platita, in functie de optiunea
IMPORTANT!
Achizitiile facute in magazinele ENDOSTYLE SRL nu se supun OUG nr. 34/2014. Termenul de reclamare a unei neconformitati pentru achizitiile facute intr-unul dintre magazinele ENDOSTYLE SRL este de 48 ore de la data achizitiei.
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor, acel contract in cadrul caruia consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in cadrul spatiului fizic / magazin ENDOSTYLE SRL, spatiu in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor.
Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al ENDOSTYLE SRL, in prezenta simultana a consumatorului si a consultantului de vanzari, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat un avans, sau intregul pret al produsului.
Decizia consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul ENDOSTYLE SRL fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al vanzatorului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate.
GARANTII
Conform legii.
DECLARAȚIE DE CONFORMITATE
Prin acest document, noi, ENDOSTYLE S.RL., cu sediul in Ramnicu Valcea strada Grigore Procopiu nr.46. Bl.G3-B-3, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J38/845/2016, Cod Unic de Inregistrare RO36765411, in calitate de vanzator asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform artă. 5 din H.G. nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, ca produsele/serviciile enumerate in prezenta factura fiscala si la care se refera aceasta declaratie, nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si nu produc un impact negativ asupra mediului și să respecte standardele europene și internaționale aplicabile. Declarațiile de conformitate originale se află în posesia producătorilor produselor mai sus menționate.
CERTIFICAT DE CALITATE
Certificăm conformitatea produselor cu standardele corespunzătoare. Certificăm că produsele corespund scopului pentru care au fost realizate si se incadreaza in parametrii de calitate specificati in documentatia tehnica care insoteste fiecare produs, cu conditia respectarii prescriptiilor de punere in functiune, utilizare, intretinere, reparatii, depozitare, conservare si transport.
Produsele sunt conforme cu reglementarile referitoare la protectia muncii si normele de siguranta electrica in vigoare in Romania, si sunt garantate pentru vicii de fabricatie si vicii ascunse pentru perioadele specificate in legile in vigoare.Acest certificat atestă că produsul îndeplinește condițiile de calitate și garanție în conformitate cu Legea 449/2003, Legea 296/2004, Legea 363/2007, OG 21/1992 și OUG 174/2008, cu modificările și completările ulterioare.Această declarație produce efecte juridice numai dacă produsele în cauză sunt utilizate conform scopului pentru care sunt destinate.
Declarăm astăzi, la data emiterii facturii că cele de mai sus sunt adevărate și conforme cu realitatea.
ENDOSTYLE S.R.L., Ramnicu Valcea, Strada Grigore Procopiu nr.46, bl.G3, sc.B. ap.3; Tel. 0751051861; Email: tudor93radu@gmail.com.
LITIGII
Orice litigiu se va incerca a se solutiona pe cale amiabila, prin intelegere intre parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se va solutiona in instanta de catre judecatoria de pe raza teritoriala a Vanzatorului.
SECȚIUNEA 20 - INFORMAȚII DE CONTACT
Întrebările despre Termeni și condiții trebuie trimise la contact@asada.ro
Informațiile noastre de contact sunt publicate mai jos:
Endostyle S.R.L.
contact@asada.ro
Pl. Strada Florilor, Nr. 324B, Ap.12, Floresti, Cluj
0750419101 J: 2016000845381 RO36765411