Care este termenul de livrare?
Livrarea se face in 1-3 zile lucratoare de la plasarea comenzii. Veți fi anunțat în momentul expedierii printr-un email, unde se va regasi numarul de AWB al coletului, care poate fi urmarit pe site-ul curierului . Nu ne asumăm raspunderea pentru întarzieri care nu depind de noi (ex. Black Friday, întarzieri din cauza logisticii flotei curierului, zile legale de sarbatoare), însa vom face tot posibilul să vă ajutam în remedierea unei astfel de situatii.
Livrarea coletelor se face de Luni - Vineri pana in ora 15:00.
Ne rezervam dreptul sa nu mai deservim clientii care provoaca indirect pagube prin neprimirea coletelor de la curieri.
Cum se poate urmări comanda?
Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe email și apasă pe link-ul de tracking. Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primești o confirmare de expediere, inclusiv un link pentru urmărirea expedierii.
Care sunt costurile de transport?
• 27,00 lei – Livrare prin Curier cu plata ramburs (cash la livrare).
• 20,00 lei – Livrare prin Curier cu plata online (card).
• 15,00 lei – Livrare loker cu plata online (card).
• 20,00 lei – Livrare loker cu plata (card).
Comenzi în afara ariei de acoperire
Pentru livrările în afara ariei standard de acoperire a curierului, tarifele de transport pot varia. Costurile exacte vor fi comunicate în funcție de adresa de livrare.
Pentru comenzi ce depășesc 200 lei costurile de transport sunt GRATUITE.
Cum pot beneficia de livrare gratuită?
Livrarea este GRATUITA pentru orice comandă, daca aceasta depaseste suma de 200 lei.
Politica de retur
Avem o politică de retur de 14 de zile, ceea ce înseamnă că ai la dispoziție 14 de zile de la primirea articolului pentru a solicita returul.
În cazul în care un produs a fost comandat în mod eronat din culpa clientului, returul acestuia este acceptat, însă rambursarea va fi efectuată exclusiv pentru valoarea produsului, fără a include costurile de transport inițiale. Clientul are responsabilitatea de a expedia produsul returnat prin orice firmă de curierat aleasă, costul transportului de retur fiind suportat integral de către acesta.
În situația în care livrarea unui produs diferă de comanda efectuată (de exemplu, a fost trimis un alt model decât cel solicitat), ne asumăm integral responsabilitatea pentru costurile de retur și expedierea produsului corect.
-
Returnarea produselor neridicate din punctele de livrare sau refuzate (curier sau easybox)
– În cazul în care produsul nu este ridicat de către cumpărător în termenul stabilit sau în situația în care produsul este refuzat la livrare, costurile aferente transportului tur-retur, precum și eventualele cheltuieli generate de procesarea comenzii, vor fi deduse din suma rambursată. Aceste deduceri vor include toate cheltuielile suplimentare legate de manipularea și restituirea produselor, conform termenilor și condițiilor stabilite de vânzător.
Pentru a iniția un retur, ne poți contacta la adresa de e-mail contact@asada.ro. Reține că retururile trebuie trimise la următoarea adresă: Strada Florilor 324B, Ap.12, Comuna Floresti, Jud. Cluj.
Dacă returul tău este acceptat, îți vom trimite un link pentru retur, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiți coletul. Articolele care ne sunt trimise înapoi fără a se solicita mai întâi retur nu vor fi acceptate.
Ne poți contacta oricând, pentru orice întrebare privind returul, la adresa de e-mail contact@asada.ro.
Deteriorări și probleme
Inspectează comanda imediat după primire și contactează-ne de îndată dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primești un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.
Excepții/articole nereturnabile
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, de exemplu, bunuri perisabile (de exemplu alimente, flori sau plante), produse personalizate (de exemplu, comenzi speciale sau articole personalizate) și produse de îngrijire personală (de exemplu, produsele de înfrumusețare). De asemenea, nu acceptăm returnări de materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Contactează-ne dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul tău specific.
Din păcate, nu putem accepta retururi ale articolelor la reducere sau cardurilor cadou.
Schimburi
Cea mai rapidă modalitate de a te asigura că obții ceea ce dorești este să returnezi articolul pe care îl ai și, odată ce returul este acceptat, să achiziționezi separat noul articol.
Perioada de garanție de 14 zile în Uniunea Europeană
Fără a aduce atingere celor de mai sus, în cazul în care bunurile sunt expediate în Uniunea Europeană, ai dreptul de a anula sau de a returna comanda în termen de 14 zile, din orice motiv și fără justificare. După cum s-a precizat mai sus, articolul tău trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat și nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. De asemenea, vei avea nevoie de chitanță sau de dovada achiziției.
Rambursări
Te vom anunța după primirea și verificarea returului și te vom anunța dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobată, suma corespunzătoare îți va fi rambursată automat folosindu-se metoda de plată inițială, în cel mult 10 zile lucrătoare. Reține că poate dura mai mult timp pentru ca banca sau compania ta de card de credit să proceseze și să reflecte rambursarea.
Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de când ți-am aprobat returul, contactează-ne la adresa de e-mail contact@asada.ro.